Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats de gewenste producten in het winkelmandje. Klik in de winkelwagen op “afrekenen”. Je komt nu in het afrekenscherm waar je het verzendadres en de betaalwijze kunt invullen. Klik op “nu betalen” en je kunt je bestelling in de veilige betaalomgeving afrekenen. Na de betaling gaan wij voor je aan de slag.
Zijn alle producten op voorraad?
We hebben voldoende stock van onze producten. Indien uitverkocht staat dit vermeld bij het desbetreffende product.
Hebben we toch een fout gemaakt in onze stock, dan nemen we zo snel mogelijk contact op om dit recht te zetten.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw pakket. Deze zijn zichtbaar in de webshop wanneer u klikt op “afrekenen”. De verzendkosten zijn afhankelijk van land, gewicht en aankoopbedrag (verzekering).
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Als je bestelling nog niet verwerkt is, kan je nog iets toevoegen aan je bestelling. Afhankelijk van het extra product kan dit extra verzendingskosten met zich meebrengen.
Neem zo spoedig mogelijk (tijdens de openingsuren) contact op met onze balie om te controleren of een toevoeging nog mogelijk is of niet.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als je bestelling nog niet verwerkt is, kan deze geannuleerd of gewijzigd worden. Neem zo spoedig mogelijk (tijdens de openingsuren) contact op met onze balie om te controleren of de bestelling al verwerkt is.
Als je bestelling al verwerkt is, kunnen we deze helaas niet meer annuleren of wijzigen.
Staan alle producten in de webshop?
Uiteraard hebben we een veel groter assortiment supplementen om uw dieren te verzorgen. Maak gerust een afspraak in de praktijk om te bespreken wat u nodig heeft. Of neem contact op per telefoon of mail.